piątek, 22 czerwca 2012

Zestaw z kokardkami

Simka, dzisiaj zrobiłam dla was banery na próbę. Sami zaraz zobaczycie. Dziś są:
  • Napis "Cześć".
  • Napis "O mnie".
  • Napis "Regulamin".
  • Napis "Pa pa".
  • Wzorek do zestawu.
  • Tło do zestawu.
  • Kursor do zestawu.
  • Wzór słuchawek do zestawu.
  • Kilka piosenek.
Banery mają przezroczyste tło, tak jak i wzór słuchawek :3
No to zaczynajmy :*

Tło:


To jest przykładowy tekst. Po wstawieniu tła na profil, tekst ten można wymienić.. ten tekst i TYLKO ten :P Dalszy tekst nie ma sensu, jest tylko po to, aby wypełniać puste miejsce i pokazywać, jak to będzie wyglądało z Twoim tekstem. Ble ble ble. Dksdsjkdnsd djshdsdk skjdakdak aksdjfjd dfndf dfdkjnfd fdjfdfdfg gfgfgg fd dg df dd skdjskd skdmsdks akdks skdmks sdklsk lsakkd. Fajnie się tak pisze ;D

Banery:






Kursor:



Wzór słuchawek, w którym są te piosenki:

  1. Pitbull - Back In Time
  2. Oceana - Endless Summer
  3. Liber Feat. InoRos - Czyste Szaleństwo
  4. Remady & Manu-L feat. J-Son - Single Ladies
  5. Nicki Minaj - Starships

Ależ się napracowałam :P Chcecie do tych dodatków gotowe kody? Zapraszam również do zamawiania ^^

8 komentarzy:

  1. Faajny blog :D
    Spodobał mi się .
    Zaobserwowałam nawet .
    Będę mogła liczyć na to samo : http://niespodziewane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :D
    Podoba mi się ta słuchawka, bo są w niej zawarte fajne piosenki, które lubię :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://uczepionamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, podoba mi się. Zapraszam do mnie : http://without-you-baby.blogspot.com/

    PS : będę tu częściej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się
    Zrób taki zestaw reggae Plis ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. siemka moge powrocic na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Olaaaaaaaaaaa98 ;)7 lipca 2012 18:01

    dasz kod do tych słuchawek ? :) Są świetne

    OdpowiedzUsuń